onsdag 24. september 2008

Atter en nydelig høstdag! :)








Idag så dro mamman min og jeg bort til Elisabeth og Therese i barselgruppa mi! :) Det var så morro å se Therese igjen og hun har blitt så innmari flink til å krabbe, men hun er da 2 mnd gamlere enn meg og da... Men bare vent, snart tar jeg deg igjen! :) Jeg er veldig glad i Therese da og skal gjerne kose med henne og gi henne susser hele tiden! :)Vi leka masse sammen med dukka, onkel Skrue og masse annet morro! :) Therese har 2 kaniner som vi hilste på. Det var veldig morro, for de har så masse hår på kroppen som en får så god tak i! ;) hehe.....





















Idag så gikk vi en tur på ettermiddagen igjen... :) Mamma synes at det kan være greitt å dryge ettermiddagen min litt så jeg ikke sover den siste duppen min så sent! :) Derfor passer det fint med en tur i den tiden! :) Idag så var målet det å komme bort til barnehagen! :) Vi gikk rundt i boligfeltet og så på masse rart! :) Traff på en gutt på 2 år som het Henrik som var veldig ivrig etter å snakke med meg! :) Tror ikke han skjønte noen ting av det jeg sa nei! :)





Etterhvert så kom vi til barnehagen og der fant vi huska! :) Den likte jeg meg kjempemasse i, så hit må vi komme å leke flere ganger ja! :D










1 kommentar:

Hege sa...

Ser ut som du liker å disse Emilie. Det har ikke jeg prøvd enda. Men får høre med mamma om vi kan finne en lekeplass og prøve. Klemmer fra Jonas (http://jonasbjorheim.blogspot.com/)