tirsdag 4. november 2008

Vi har hatt besøk i hele helga!!! :D




På torsdag så dro mamma og jeg til Gardermoen en tur for å hente Gudmor Nina og lillegutten hennes Marius!! :) Endelig så kom de, for vi har venta og venta og venta på de!!! :) Var ganske så spennende å endelig få en annen baby i huset og ja! :) Kjempemorro å få lekt litt med han selv om han var litt mindre enn meg og låg på gulvet! Men vi kosa masse sammen allikevel! :)




Jeg og Gudmor Nina














Marius og meg

På torsdag så fant jeg ut at jeg skulle begynne å stå på knærne, og ikke mange timene senere så reiste jeg meg jammen meg opp og ja, helt av meg selv!!! :) Da ble jammen meg både mamma, pappa og gudmor skikkelig stolte over meg ja! :)






















På lørdag så var mamma, gudmor, Marius og jeg på shopping på IKEA og på Strømmen Storsenter! Vi dro litt rundt der og fikk kjøpt masse flotte klær til oss! :) Endelig så fikk jeg meg skikkelige antiskli-sokker, ikke slike "tullsokker" som man kjøper på vanlige butikker, men sånn med ett stort gummistykke under foten, så nå får jeg skikkelig tak her på gulvet når jeg suser rundt!!! :) På lørdag så ble jeg skikkelig snørrete og! :( Og på natta så fikk jeg feber! :( Så da måtte mamma fram med nattpuppen for noen dager igjen! Og jeg som hadde blitt så flink å ikke spise på natta
lengre... :( Jaja, mamma har sagt at det tar vi igjen når feberen har forsvunnet igjen! :)





Vi har kost oss så innmari mye denne helgen igjen, og det var kjempetrist da gudmor og Marius måtte reise igjen på mandag!! :( Jeg kjeda meg skikkelig i bilen, det var jo ingen i bilsetet ved siden av meg som jeg kunne skravle med jo!! :(





Men men..... Det kan hende at mamma og jeg drar en liten tur nordover og besøker mormor, tante og onkel og gudmor nå i november! :)

Ingen kommentarer: