torsdag 25. desember 2008

Julaften! :)


Da kom vi endelig til julaften! :) Men masse god mat, nisse og masse fine pakker! :) Mamma hadde kledd på meg den fine julekjolen min, så jeg ble så fin atte!! :) Jeg krabba rundt og kjente på pakkene hele tiden, og lysene på juletreet fikk ikke være i fred for munnen min nei! :)





















Nissen kom på døra og jeg var veldig spent!! :) Jeg har jo sett nissen før jeg så jeg var bare glad da han kom! :) Pakker hadde han med seg til oss og! :) Jeg fikk mange fine gaver i år! :)




















Fra mamma og pappa så fikk jeg gåbil, Upsy Daisy, Hinkel Pinkel, telefon og så spleisa de på bilstol sammen med farmor og farfar! :), ellers så fikk jeg gullsmykke, fleecedress, klær, ulljakke, ullsokker, utedress, dvd, tromme, munnspill(!!!), pusslespill, nattdrakt, sokker og masse andre leker! :)
Til middag så spiste jeg julepølse, potet og brun saus! :) Til dessert så fikk jeg riskrem med rød saus! :) Jeg hadde en kjempefin dag og gleder meg til å få brukt alt sammen! :)








Idag så reiste jeg meg opp helt selv midt på gulvet uten å holde i meg noe!! :)

Ingen kommentarer: