søndag 14. desember 2008

Juletrefest idag! :) Og mammas siste permisjonsdag.... :(








I dag starta dagen kjempefint! :) Jeg hadde kommet inn til mamma iløpet av natten og sovna på arma hennes! :) Vi våkna ikke opp før klokka var 9.25!!! :) Deilig ja!!! :)





Dette var mammas aller siste permisjonsdag! :( I morgen så tar pappa pver i 6 uker før jeg skal begynne hos dagmamma Synnøve! :) Så idag har mamma og jeg gjort det vi kan for å kose oss maksimalt!! :)




I ettermiddag så dro mamma og jeg på juletrefest!! :) De møtte vi Siv, Viktoria og Ingerbjørg, så fikk vi lurt med oss Jenny og Fredrik i tillegg! :) Der krabba jeg rundt og fant mange nye lekekamerater ja! :) Vi spiste vafler, drakk brus, gikk rundt juletreet og traff nissen!!! :)
Mamma var litt spent på hvordan jeg kom til å reagere på nissen, men han var jo ikke skummel i det hele tatt!! :)





Da vi kom hjem så så vi litt av håndballfinalen i EM, Norge vant overlegent over Spania så det syntes mamma og pappa var morsomt! :)





Mamma og jeg kosa oss hele kvelden så jeg var helt utkjørt da jeg skulle legge meg! :) Vi er alle spente på hvordan det vil bli framover nå ja når mamma ikke kommer til å være hjemme hele dagen sammen med meg ja! :) Men det kommer nok til å gå bra! :)

Ingen kommentarer: