onsdag 10. desember 2008

Mamma og min sin tur til trøndelag! :)



















Den 24 november så dro mamma og jeg opp til Trøndelag! :) På Værnes så sto gudmor Nina og lille Marius å venta på oss! :) Å så glade vi ble da vi treftes!!! :D Vi dro opp til Verdal til gudmor og var der fra mandag til onsdag! :) vi hadde det så innmari koselig de dagene der!!!! :D





Marius og jeg leka så godt sammen og mamma og gudmor så tydelig det at vi kjente igjen hverandre og!! :)





Gudmor hadde en så innmari fin trapp opp til 2.etg der inne på stua, så da fant jeg rett og slett ut at jeg måtte prøve å klatre opp den gitt! :)













På onsdag så dro vi opp til Ogndaln til mormor og gjengen! :) Jeg er litt mammadalt enda så mormor, tante og onkel var litt skumle i begynnelsen, men det tok ikke lang tid før det retta seg! Jeg har nå offisielt blitt en skikkelig mormordalt!!! :) Vi fikk leka masse sammen og mormor syntes jeg hadde blitt så flink til å krabbe og reise meg opp etter ting! :)

























Vi var bla på bursdag til Thomas (gudfaren til tante) og, og der så var det jammen meg ei lita jente på 5 mnd og ei på nesten 5 år, så jeg fikk lekt meg masse der og! :) Her så gir jeg Oda et kyss på hodet! :)








På mandag så skulle mormor opereres i skulderen, vi kjørte henne til sykehuset, så dro mamma, tante og jeg til Magneten for å treffe gudmor og Marius igjen! :) Måtte handle litt bodyer til meg, for de jeg har har plutselig begynt å bli drygent korte på armene mine!! :) Mormor var desverre så dårlig etter operasjonen at hun fikk ikke komme hjem før dagen etterpå, så da ble det en tur på Levanger for oss på tirsdag og gitt!! :) Dro da og en tur opp til gudmor for å hente et julekort og da fikk jeg smake goro for første gang.... Det var kjempegodt!! :)

















Mormor hadde så vondt i skulderen sin, men det visste jo ikke jeg!! Jeg ville jo bare kose og leke med mormor, men det ble ikke så mye av det etter operasjonen nei! Var skikkelig frustrert da så både mormor og mamma!! :)









På onsdag så måtte vi reise hjem til Aurskog igjen..... Pappa venta fælt på oss da og hadde visst savna oss masse!!! :) Ble litt seint for oss da, for flyet var 1 time forsinket, så vi var ikke hjemme før ca 23.45 på kvelden, og da måtte jeg jo bare kose litt med pappa før jeg la meg!! :)

Ingen kommentarer: