mandag 27. oktober 2008

Barseltreff idag! :)

I natt så bestemte mamma seg for å kutte ut på puppen som jeg er så avhengig av... Det var ikke jeg like fornøyd med nei, jeg sa akkurat det jeg mente med mitt eget språk og kroppsspråk i nesten 3 kvarter før jeg ga opp.... Mamma synes visst at jeg er litt vel mye oppe på natta for den puppen nå, så nå satser hun på at det blir bedre netter for alle sammen etterhvert! :)



Idag har jeg fått lov til å være sosial igjen! :) Er så innmari glad når jeg får treffe folk, og særlig når jeg treffer noen på min egen størrelse!! :) Først så traff vi Therese og mamman , og Kajsa og mamman hennes på cafe'! :) Kjempekoselig! :) Etterpå så dro vi bort til helsestasjonen for å ha 10.mnd barselgruppe! :)





















Emilie



Der kom det jo enda en på gruppa vår som var 1 uke gamlere enn meg, men jeg er myyye større enn den lille fisen der ja, for han ligger bare på magen enda og krabber ikke slik som meg! :) Tror kanskje han ble litt skremt av meg, men jeg skulle jo bare susse litt på han og klappe-kose litt! :)










Da jeg kom hjem så ble jeg så innmari trøtt at jeg sov hele 2 dupper mellom kl 15 og 17.30 og jeg var bare våken i kanskje 15 min før jeg kapitulerte igjen! :)



Therese Fikk sett litt på Drømmehagen idag, og jeg lo ganske mye av makka-pakka




I morgen så kommer jeg til å få besøk av Oda!! :) Hun er 3.5 mnd større enn meg, sist var det hun som var den tøffe, men nå skal du få se hvor tøff jeg har blitt ja! :)




Idag så er det bare 3 dager igjen til gudmora mi kommer!!! :) Savner dere masse!!! :)

Kajsa

Ingen kommentarer: