mandag 6. oktober 2008

Idag har jeg vært på helsestasjonen!!






Idag har jeg vært på helsestasjonen for å få veid og målt meg! :) Mamma synes det er litt greitt å få gjort det en gang iblandt sånn at hun kan følge med på vekstkurven min! :)













Emilie lager grimaser!! :) hehe......









Mamman til Therese og Therese ble med de og! :) Morro å ha noen man kan gjøre det sammen med! :)















Emilie og Therese leker sammen på helsestasjonen! :)





I Bjørkelangen så måtte jo mammaene våre inn på Mi Mio for å se om de fant noen klær til oss, og jammen så gjorde de ikke det! :) Jeg fikk sløyfer for å ha i håret (for håret mitt har jo blitt så langt på toppen nå! ;) ) og en nattdrakt, for store-lille meg har begynt å vokse ut av de jeg har! :)















Emilie har fått så fin sløyfe i håret og leker med lastebil! :)













Mamma og Emilie tar tullebilder! :)



















Ingen kommentarer: