onsdag 15. oktober 2008

Idag har jeg klart å sette meg opp selv! :D

Idag så var det jammen meg vintertemperaturer her på Aurskog!! Mamma var nødt til å hente fram skinnposen min nå, for enda kl 9.30 i morges så var det nesten -1 grad!! :-o Etter jeg hadde sovet min vanlige morgendupp, så dro vi til Therese (bestevenninna mi). Vi stråler opp begge to når vi ser hverandre, og de som ser oss sier det er så morsomt å se hvor glade vi har blitt hverandre selv om vi ikke er så gamle enda! :D











Da vi kom hjem fant jeg

plutselig ut at jeg skulle vise mamma at jeg klarte å sette meg på rompa helt selv!!! :D Jeg starta i liggende stilling, dro beina ut i spagaten og dytta meg opp med hendene!!! :D Du skal tro at mamma ble stolt da ja!!




Hun var bare nødt til å ringe flere å si ifra!! :D




Rett etterpå så greidde jeg endelig å komme meg over den foten jeg legger foran meg, så da klarte jeg å komme meg fra sittende stilling til krabbestilling og!! :D Da ble visst mamman min ENDA mere stolt over meg (om det er i hele tatt mulig da!!) :)

Ingen kommentarer: