tirsdag 21. oktober 2008

Idag har jeg hatt besøk og fått pakke i posten!! :D








I morges så turna jeg rundt på gulvet som jeg bruker å gjøre, men idag så fikk mamma tatt en bildeserie der man ser det at jeg setter meg opp steg for steg fra mageliggende til sittende til krabbestilling! :)




Idag så fikk vi besøk av Fredrik og mamman hans Jenny!! :) Begynte å bli lenge siden vi hadde sett de, så det var så innmari koselig å treffe de igjen! :) Vi leka med masse leker og spiste mariekjeks og is!! :) (mammaene våre lurte til seg banansplitt de da) :)














Da de hadde dratt hjem så dro mamma å henta en pakke som farmor hadde sendt til meg! Var kjempespente på å se hva som var i den ja! :) Der fikk jeg en joggedress, fleecevotter, sklisokker og en strikka ulldress med sokker og votter! :) Ble kjempeglad for gaven og kommer nok til å bruken den nå når det blir kaldt på dagene! :)











Mamma prøvde også å ta noen bilder av meg til et evnt julekort, men så aktiv som jeg har blitt nå, så var det lettere sagt enn gjort ja! :) hehe..... :)



Idag så er det bare 9 dager igjen til gudmor og Marius kommer!! :D

Ingen kommentarer: