lørdag 25. oktober 2008

En fin dag! :)


Idag har jeg fått meg en babycall! :) Hadde jo en fra før og, men den bestemte seg for å selv bestemme når den skulle fungere! Så vi dro en tur til Bjørkelangen der mamma var så heldig å få kjøpe en Super-Nova til 30% tilbud!!! :D Kun fordi det var den siste i butikken!! :D Gjorde ingenting det nei! :)

Så har vi vært en tur på Kjærringmarked idag og på senteret! :) Det er sånn supertilbud på masse saken på hele kjøpesenteret vårt her! :) Så ble jeg tatt bilde av og!! :) Var ei dame som tok julekortbilder og da sjarmerte jeg dama så innmari at hun ville ha bilde av meg på internettsiden hennes og på sånn skrytevegg!! :)
Jeg var visst en av de mest fantastiske barna hun hadde fotografert, for beskjeden, nei det ordet kjenner ikke jeg! :) Jeg flørta og lo med dama så hu ble fullstendig sjarmert av meg!! :) Mamma gleder seg til å få bildene neste uke! :)

Forferdelig vær her i kveld! :( Det har blåst og regna helt skrekkelig, så jeg fikk nesten ikke sove jeg! :(
Nå begynner jeg å bli veldig flink til å krabbe og! :D Går så det suser fortover gulvet til tider! :)
Nå er det bare 5 dager til gudmor og Marius kommer og!!! :D

Ingen kommentarer: