onsdag 22. oktober 2008

Idag begynte jeg å krabbe litt!!! :D




Idag så har mamma og jeg kost oss masse her hjemme!! :D Vi har lekt masse på gulvet med ballen, bamsen og masse annet rart! I formiddag så bestemte jeg meg for at jeg skulle klare å komme meg litt mer bestemt framover på gulvet, og jammen meg så klarte jeg det ikke!!! :D I begynnelsen så lo mamma endel av meg, for jeg hadde en svært spesiell stil!! ;) Det var en kombinasjon av krabbing-rompehopping og "spagating" som mamma velger å kalle det! ;)
"Spagating" er når føttene mine peker rett ut til hver side og jeg knoter meg frem på gulvet! ;) Mamma ble så utrolig stolt over meg at hun nesten begynte å gråte! :) Er jo bare 7.5 mnd gammel, så nå er jeg ikke en liten "baby" lenger nei når jeg suser avgårde på gulvet! :)
Senere på ettermiddagen så greidde jeg å få litt feste på knærne, men det går liksom ikke like fort som "rompehopping-spagatingen" nei! :) Så jeg tyr til den litt enda da, men snart så skal dere se, da er jeg over alle hauger før dere får sukk for dere!! :)
Nå så klarer jeg å sette meg opp helt selv og!!! :D
Nå er det bare 8 dager til gudmor kommer!!! :D

Ingen kommentarer: