tirsdag 14. oktober 2008

Idag har jeg og mamma laga høstbilde! :)







Mamma og jeg hadde plukket masse fine blader en dag sånn at vi kunne lime det på erk og ha på masse glitter! :) Mamma hadde tatt på lim på et ark og så hjalp mamma meg med å legge på bladene! Etterpå så valgte jeg helt selv farge på glitteret som ble LILLA! :) Både mamma og jeg ble fornøyd med resultatet! ;)










Etter jeg hadde spist så var det tid for bading! :)


Jeg var ikke helt fornøyd med at jeg måtte bade i begynnelsen, men plutselig huska jeg det at det var da gøy å bade, så da spruta det skum og vann overalt! :)




























Etter badet må man tørke seg! :)





Etter badetid var det tid for senga mi! :) Mamma snek seg inn på rommet mitt da jeg sov! :) Er jeg ikke søt der jeg ligger? :)





Ingen kommentarer: