mandag 20. oktober 2008

Min fine helg! :)










Igår hadde vi en ryddedag ute ettersom det var så fint et vær, så da susa jeg avgårde i gåstolen min med solbriller og vintersko på! :)










Idag fikk vi besøk av Therese igjen! :) Jeg synes det er så spennende å se når Therese krabber rundt på gulvet, studerer henne nøye for snart så skal jeg nok greie å ta henne igjen! :) Klarte å ta ett krabbetak idag, så mamma regner med det ikke tar lange tiden før jeg suser iveg på gulvet nå! :) Jeg er en liten rompeaker og, for jeg har funnet ut at man kan flytte seg litt framover på den måten og! :) Så det blir spennende å se hvilken måte jeg velger! :)
Mamma kjøpte sånn skikkelig BABY-grøt til meg igjen idag, for jeg har visst spist litt lite om dagene nå for tida, mamma lurer svært på hvorfor, men fra meg får hun ingen svar! :) hehe..... Men det ser ut som det hjalp, for jeg spiste dobbelt så mye til kveldsmat som jeg har gjort de siste ukene!!! :D




















I helga så var mamma, pappa og jeg på Bjørkelangen. Pappa og mamma ville så gjerne kjøpe noen nye leker til meg med lyder i og det ville jeg gjerne ha! :D



Jeg synes de var kjempemorsomme!! :D






















Samtidig så kjøpte mamma og pappa en kjempegod ulldress til meg og sånn fine sklisokker/tøfler, det kommer til å bli godt å ha på fremover! :D






























Idag så er det forresten bare 10 dager til gudmor og Marius kommer og besøker oss og!! :D Det gleder vi oss enormt masse til!! :D Her er et bilde av meg og gudmor! :D Vi er veldig glade i henne!!! :D










I morgen får vi besøk av Jenny og Fredrik!! :D Det gleder vi oss masse til!!! :D

Ingen kommentarer: