søndag 5. oktober 2008

Idag er jeg 7 mnd!!! :D



Mamma synes tiden har gått så innmari fort siden jeg hoppa ut av magen hennes! :) Jeghar kosa meg masse idag! Først så sto pappa opp med meg fordi mamma skulle få lov til å sove ut litt, så sovna jeg flere ganger iløpet av formiddagen! Skikkelig trøtt idag jeg! :)









På ettermiddagen dro vi en tur til mamman og pappan til Therese for vi hadde et ærend der, da fikk Therese og jeg lekt oss godt sammen! Vi er så glade når vi ser hverandre igjen, at både føtter og hender går hit og dit!! :)


Mamma er forresten kjempestolt over meg om dagen og! :) For 2 dager siden så tissa jeg på do og igår bæsja jeg faktisk på do!! :) Mamma holdt meg over doen fordi jeg bestandig tisser når jeg får av meg bleien og vannet kommer på, så da fant mamma på at hun skulle sette meg der! :) Det gikk kjempefint! :) Og igår så sa jeg faktisk "mamma" for første gang og!! Må tro mamma ble stolt da ja!! :D

Ingen kommentarer: